Májas napjai

ÖÖÖ...hát elmondom aaaaa ööö...... na majd ha történik valami jelentős, akkor leírom

Friss topikok

  • fogyatek: ok (ln írom a blogoz, hé) (2008.02.27. 13:53) kérés

Linkblog

a hot-dog maffia

2008.03.03. 15:21 | fogyatek | Szólj hozzá!

Bocs hogy íg eltüntem, de kaptam a suliban egy önkéntes lapot, amiért járt teknikábol egy ötös. Én gyanutlanul belemntem, de nem tudtam mire vállalkozok. Aztán valami világhírű hot-dog menhelyi s szóba jott. Ilyenkor kezdtem gyanakodni, hogy átvernek. Nos nem. Az volt a feladat, hogy egy izzaztő hotdoghelmezben kellet egy plázában járkálnom egy táblával. Majdnem hőgutát kaptam. Aztán találkoztam egy Jancsi nevű srácal, aki elmondta, hogy az előző jelmezes belehalt. Na, aztán kaptamegy utalvány arra, hogy 10% kedvezményt adnak egy kocsilakkozóra. Aztán másnap a suliban nem hitték el amit mondok, és jól lebasztak. Asszem kimegyekmostmán Iraq-ba.

Címkék: hotdog

A bejegyzés trackback címe:

https://majasnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr22363533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása